Wednesday, May 06, 2009

The Nerve!!

Just another day at the gym... Roy's on a treadmill and I'm doing my thing....when GymHo comes in.
And gets on the treadmill next to him.
I rolled my eyes.
And I am determined not to look at him as I know he'll have that stupid opossum eatin' shit grin of his plastered on his face!
I just kept myself busy....and she started joggin'!
I couldn't help but look.
And there he was grinnin' ear to ear as she jogged those big ole boobs....Geez!

Whatever.

On the way home, Roy says to me, "I don't want to get anything started. But I think she's comin' on to me. She was whisperin' something and you know my hearin' so I'm not sure."

Well, my curiosity is peeked!!!
Come on to Roy???
The nerve!!
In front of me???
She'll never know what hit her!!

He continued, "But I think she said, 'I like older men and you're in good shape so if you wanna get together, Call Me. But with her whisperin' I could be wrong."

WHAT???
"And she gave you her number?" I asked.
My mind was racin'.

Do I yank his chain to control him?
Or to I take her out in one fatal blow??

"Or maybe she just said 'Good Mornin' with my hearin' being what it is."
He just grinned.

That Ass!!
I was the only one gettin' my chain yanked!!



THE DREAM:
I asked Roy what he thought and he thinks the man wanted sex from me....but Roy was WAY too mad....I think it was Roy the gunsmith wanted!!!

9 comments:

Susan said...

your dream - too funny!

J is constantly yanking my chain. One of these days he might be telling the truth but I wouldn't know it because I try not to believe much of what he tells me.

Tracie said...

Definately you need to stake your territory!!

Miss Thystle said...

I say trip her anyway.

Gina (Mannyed) said...

LMAO! That little gymho! Well, maybe. Get that guy a hearing aid, lol!

The Gaelic Wife said...

Why not buy her a super-support bra that holds those girls in place? Doesn't she know flopping around like that isn't good for them?

Becca said...

Mark your territory!

Bird said...

I love that you guys joke around with each other--seems healthy.

Sherrie said...

Yep mark your territory.....just don't piddle to do it!!!!!

Miss ya girl ~hugs~

Ace said...

lol, sounds EXACTLY like something I would do to the better half, well played sir!